Teksti suurus
Reavahe suurus
Kontrastsus

Menüü
Anija vald

Taotluste esitamise ja menetlemise infosüsteem

Tere tulemast Anija valla iseteenindusse!

Anija Vallavalitsuse iseteeninduskeskkonnas (edaspidi e-keskkond) on võimalik esitada füüsilise isikuna kui ka juriidilise isiku esindajana erinevaid dokumente (taotlusi, avaldusi jne). Dokumentide esitamiseks vallavalitsusele on vajalik e-keskkonda sisse logida. Sisse logimata on võimalik tutvuda vallavalitsusele esitatavate taotluste nimekirjaga. Iseteenindus kiirendab menetlemise protsessi ja vähendab vigaste taotluse arvu. Taotluste esitamine elektrooniliselt on mugav ja kiire.


Iseteenindusel on olemas ühenduvus Rahvastikuregistriga. Kõik esitatatud taotlused registreeritakse automaatselt dokumendiregistris.

 

Sisse logimine

  •     Sisse logida saab ID-kaardi,  Mobiil-ID või  Smart-ID kaudu.
  •     Sisse loginud kasutaja andmeid kontrollitakse X-tee kaudu Rahvastikuregistrist ja Äriregistrist (asutuse volitatud isik).
  •     Esmakordsel sisselogimisel tuleb sisestada oma e-posti aadress, et süsteem saaks saata teavitusi esitatud dokumendi kohta.

 

Taotluse esitamine

  •     Vali sobiv e-vorm ja täida vajalikud andmed (tärniga andmeväljad on täitmisel kohustuslikud).
  •     Pärast e-vormi esitamist saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus dokumendi esitamise kohta.

 

Andmekaitse

Anija vallavalitsus töötleb isikuandmeid seaduse ja nende alusel antud õigusaktidega kohalikule omavalitsusele pandud ülesannete täitmisel ja täitmiseks. Loe lähemalt Anija valla kodulehelt.