Akordioni eriala |
211329 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja akordionimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Akordioni tavaõppe õppekava |
188757 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja akordionimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Eelkooli õppekava |
106745 |
Laste muusikaliste võimete väljaselgitamine,arendamine ja võimaluse korral nende individuaalõppega kohandamine ning suunamine huvihariduse või huvitegevuse õpingutele |
Flöödi eriala |
211330 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja flöödimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Kitarri eriala |
211331 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja kitarrimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Kitarri vabaõppe õppekava |
84774 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja kitarrimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Klarneti eriala |
211332 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja klarnetimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Klaveri eriala |
211333 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja klaverimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Klaveri vabaõppe õppekava |
84766 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja klaverimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Laulmise eriala |
84772 |
|
Löökpillide eriala |
211337 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja löökpillimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Löökpillide tavaõppe õppekava |
106746 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja löökpillimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Löökpillide vabaõppe õppekava |
84771 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja löökpillimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Oreli õppekava |
84770 |
|
Plokkflöödi eriala |
211334 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja plokkflöödimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Puhkpilli vabaõppe õppekava |
84773 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja puhkpillimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Pärimusmuusika süva- ja tava õppekava |
84759 |
• Toetada õpilase huvi muusika ja musitseerimise vastu;
• omandada pärimusliku repertuaari abil musitseerimiseks vajalikud baasvõtted ja oskused;
• arendada õpilase musitseerimiskogemust, loovust, koosmänguoskust;
• kasvatada õpilase teadmisi eesti rahvakultuurist laiemalt.
|
Pärimusmuusika vabaõppe ainekava |
106904 |
• Toetada õpilase huvi muusika ja musitseerimise vastu;
• omandada pärimusliku repertuaari abil musitseerimiseks vajalikud baasvõtted ja oskused;
• arendada õpilase musitseerimiskogemust, loovust, koosmänguoskust;
• kasvatada õpilase teadmisi eesti rahvakultuurist laiemalt.
|
Rütmimuusika õppekava |
188998 |
|
Saksofoni süvaõppe õppekava |
84764 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja saksofonimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Saksofoni tavaõppe õppekava |
188797 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja saksofonimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Solfedžo vabaõppe ainekava |
106749 |
Õpetuse eesmärgiks on arendada õpilastes sisemist kuulmist, intonatsiooni täpsust, lauluoskust, muusikalist kirjaoskust, analüüsivõimet, loovust ja eneseväljendusoskust. |
Süntesaatori vabaõppe ainekava |
84769 |
|
Tšello eriala |
211338 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja tšellomängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada. |
Vaskpilli eriala |
211335 |
Õpilase loomevõimete kavakindel arendamine, muusikateoreetiliste algteadmiste ja vaskpillimängu tehniliste oskuste edasiandmine, muusikalise materjali tutvustamine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitut seostada |
Viiuli eriala |
211336 |
Õpilase loomevõimete individuaalsust arvestav kavakindel arendamine, viiulimängu põhioskuste ja muusikateoreetiliste algteadmiste õpetamine, muusikalise materjali käsitlemine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitud teadmisi seostada ja rakendada. |
Viiuli vabaõppe õppekava |
84768 |
6 Õpilase loomevõimete individuaalsust arvestav kavakindel arendamine, viiulimängu põhioskuste ja muusikateoreetiliste algteadmiste õpetamine, muusikalise materjali käsitlemine, ülevaate andmine muusikaloost ning oskuse arendamine õpitud teadmisi seostada ja rakendada. |